RABDARE,RABDARE,RABDARE…


incertitudine

Salutare dragi mei….Sincer eu nu mai stiu ce sa cred…Am fost in Italia asa cum stabilisem cu cei de acolo pt a vedea ce e de facut in continuare cu boala asta care nu mai isi vede de treaba si tot ma streseaza ….Ajuns acolo medicul incepe sec…”mai trebuie sa asteptam”…Bine bine, da cat? si de ce ? si a inceput:

„Boala ta este in PROGRESIE LENTA ,nu este inca de speriat insa trebuie tinuta sub supraveghere,ganglioni au depasit cu putin limita normala (cca 3 mm) si nu sunt inca palpabili deci nu putem face biopsie …(asta dupa ce ma chinuit palpandu-ma subaxilar de am crezut ca ii iese degetele prin umar )in dreapta lasandu-ma cu durede si acum…(da o sa treaca ea)…asa ca trebuie sa asteptam pana dupa ianuarie si sa repetam PET/CT (alti bani alta distractie) atunci o sa luam o decize…”

Deci pana dupa ianuare trebuie sa stau linistit sa ma gandesc ca totul e” bine si frumos” ….si apoi sa vad ce o mai fi …Am cam obosit sa  asteptant vreo veste buna insa nu am incotro trebuie sa-mi duc crucea pana la capat fie cat de grea ..Si am sa reusesc….

SANATATE MULTA VA DORESC SI DOAMNE AJUTA

rabdare_84551100

rabdare

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la RABDARE,RABDARE,RABDARE…

  1. gitu silvia zice:

    bine spus rabdare sanatate sa ti dea d zeu si s auzim numai de bine ai inceput tratamentul omeopatic?se vad rezultatele?sau e devreme inca?

    • najebmickyyo zice:

      Inca nu se vede mare treaba insa acuma sunt cazut la pat ma dor toate nu ma pot nici ridica …nu stiu pe ce sa dau vina….dar o sa treaca mersi mult de grija si ca imi urmaresti postarile…

      • gitu silvia zice:

        ce rau imi pare sti nu ti urmaresc doar postarile ci te si port in rugaciunile mele maine sotul meu merge la banca si are o mica surpriza ptr tine noapte buna

      • najebmickyyo zice:

        off 😦 mii de multumiri…si Dumnezeu sa intoarca inzecit tot ajutoru facut si gandurile bune…nu am cuvinte de multumire …DOAMNE AJUTA si sanatate intregii familii

  2. gitu silvia zice:

    ceao ce mai zici ?cum te mai simti ?toate cele bune iti dorim

Lasă un comentariu